Uzman Veteriner

Tıklanma: 60
Eklenme: 25 06, 2009
PageRank:
DEFNE VETERİNER KLİNİĞİ - Uzman Veteriner Hekim Volkan Uygun - Ankara.
Hizmetler: Hizmetlerimizden Bazıları : Acil Servis ve Yerinde Müdahale, Ücretsiz Hayvan Muayenesi Hastalık Teşhis ve Tanı Koyma Her Türlü Hastalığın Erken Teşhisi ve Teşhis Kitleri Paraziter Koruma, Parazit Tedavisi Aşılama ve Koruyucu Hekimlik Hizmetleri Diş ve Dişeti Bakımı, Temizliği ve Tedavisi Deri Hastalıkları Teşhis ve Tedavisi Yalancı Gebelik Teşhis ve Tedavisi Gebelik Muayenesi, Gebelik Sırası Bakım ve Koruyucu Hekimlik Hizmeti Doğum ve Doğum Sonrası Bakım Kızgınlık Bastırma ve Erteleme İstenmeyen Gebeliklerin Sonlandırılması Yavru Bakımı ve Koruyucu Hekimlik Hizmeti Göz ve Kulak Hastalıkları Teşhis, Koruma ve Tedavi Hizmeti Laboratuar Tetkikleri Kısırlaştırma Sağlık Karnesi Çıkarılması ve Bilgisayarlı Aşı-Paraziter Tedavi Takip Sistemi Aşı, Parazit Tedavisi vb.. Günlerinin Telefon, Mesaj ve Mail Yoluyla Hatırlatılması ve Takibi Sağlıklı Beslenme ve Büyüme Takip Sistemi Hayvan Sahiplendirme ve Uygun Eş Seçimi Yardımı Ortopedik Müdahaleler Evcil Hayvan Eş Arama, Kayıp ve Bulundu İlan Panosu Hayvan Kuaförü, Yıkama ve Bakım Hizmeti Kedi ve Köpek Tırnak Kesimi ve Bakımı Papağan Gibi Kuşların Tırnak ve Gaga Kesimi ve Bakımı Evcil Hayvan Pansiyonu, Pet Oteli ve Pet Huzur Evi Hizmeti Her Türlü Pet Malzemeleri Yoğun Bakım Hizmeti 7/24 Aktif Destek Online Pet Malzemeleri Satışı .

Biyografi ve uzmanlık alanları :
Köpeklerde Beslenme ve İnsanlara Hayvanlardan Bulaşan Hastalıklar konusunda çalışmaları olan veteriner hekim Volkan Uygun; 2000 Ankara Veteriner Fakültesi mezunu, 2003 Ankara Veteriner Fakültesi Hayvan Beslenme Ve Beslenme Hastalıkları Bölümü Yüksek Lisans, 2004 North Mil Animal Clinic iNCİRLİK-ADANA 2005 Northeast Cat and Dog Hospital,Wise Owl Veterinary Care İncirlik-Adana.

Adres: Defne sitesi B-31 Çayyolu - Çankaya - Ankara
Telefon no: 0312 2986512 - 2986357